Primitive (2011)

Horror

geregisseerd door Benjamin Cooper
met Matt O'Neill, Jeff Ryan en S. Daxton Balzer

Nadat hij op de set de regisseur heeft geslagen tijdens de opnames van een horrorfilm, wordt visagist Martin Blaine gedwongen in therapie te gaan om zijn woede te beheersen. Een bezoek aan een hypnotiseur lijkt te helpen, maar al snel na zijn sessie krijgt hij verontrustend nieuws. Zijn moeder, die hij al lang niet meer heeft gezien, is onder mysterieuze omstandigheden overleden. Martin keert terug naar Baronville, maar het duurt niet lang of er vallen meer doden. De sheriff is er van overtuigd dat Martin op de een of andere manier verantwoordelijk is voor de doden.