Perils of the Jungle (1953)

1 stem

Avontuur / Drama

geregisseerd door George Blair
met Clyde Beatty, Stanley Farrar en Phyllis Coates

Clyde Beatty is tijdens een safari in Afrika met zijn vriend Grant van plan om een aantal Numbische leeuwen met zwarte manen te kopen van Jo Carter. Maar haar dieren komen tijdens een brand om. Ondanks de inmenging van Jo’s rivaal, de handelaar Gorman die hoopt haar te ruïneren, weet Beatty haar bedrijf te redden. Hij helpt Jo door een volwassen gorilla te vangen. Wanneer Grant wordt gebeten door een tseetseevlieg en ziek wordt, gaat Beatty met Grant naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis over het grondgebied van de gevaarlijke Matabeles stam.