Trashed (2012)

Documentaire

geregisseerd door Candida Brady
met Jeremy Irons

In 'Trashed - No Place for Waste' wordt gekeken naar de risico's voor de voedselketen en het milieu door de vervuiling van lucht, land en zee door ons afval. De film onthult verrassende waarheden over zeer directe en krachtige gevaren voor onze gezondheid. Het bevat wereldwijde gesprekken, van o.a. IJsland naar Indonesië, tussen de filmster Jeremy Irons en wetenschappers, politici en gewone mensen, wier gezondheid en het levensonderhoud fundamenteel beïnvloed zijn door de afvalvervuiling...

Meneer Bungel