Santa's Dog (2011)

Alternatieve titel: Hercules Saves Christmas

Komedie / Familie

geregisseerd door Edward Hightower
met de stem van Luigi Francis Shorty Rossi, George Maguire en Mackenzie Phillips

De hoofdfiguur is de hond Hercules. Santa schonk hem de titel van 'Maker van de Goede en Slechte Kinderen-lijst'. Het is de plicht van Hercules om elk jaar één kind te selecteren van de ondeugende lijst en het een kans te geven om op de aardige lijst terecht te komen. Maar het gekozen kind moet bewijzen dat het dit waard is. Dit jaar heeft Hercules gekozen voor een weesjongen, genaamd Max Moogle, een schattige 12-jaar oude jongen, met het talent om alles te laten mislopen en die ervan droomt om deel uit te maken van een liefdevolle familie.