Jewtopia (2012)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bryan Fogel
met Joel David Moore, Ivan Sergei en Jennifer Love Hewitt

Christian O'Connell en Adam Lipschitz zijn twee jeugdvrienden die weer samenkomen om elkaar aan de vrouw van hun dromen te helpen. Chris wil trouwen met Allison, een joods meisje, zodat hij nooit meer zelf een besluit hoeft te nemen in zijn leven. Adam staat op het punt te trouwen met Hannah, een vrouw waar hij niet echt tevreden mee is. Wanneer Chris de hulp inroept van Adam, om zich als Jood voor te doen, en zo een date weet te scoren met Allison, ontstaan er de nodige problemen...

avatar van DonOswaldo
Middelmaat. Vooral in de eerste helft is de humor vaak ondermaats, maar op het eindstuk schiet de humor wat raker en J. Love Hewitt maakt veel goed.

***

Wat een slechte film