Untamed (1940)

Drama / Romantiek

geregisseerd door George Archainbaud
met Ray Milland, Patricia Morison en Akim Tamiroff

De arts William 'Bill' Crawford, die op jacht is in Canada, wordt aangevallen door een beer. Zijn gids Joe Easter redt zijn leven en hij neemt de zwaargewonde Bill mee naar zijn hut, waarin hij woont met zijn mooie jonge vrouw Alverna. Joe laat Bill er achter om te herstellen en gaat op een langdurige jachtpartij. Bill en Alverna worden ondertussen verliefd. De plaatselijke arts Billar overlijdt tijdens een operatie. Bill voltooit de operatie en hij besluit vervolgens om in Lost Lake te blijven en daar zijn praktijk voort te zetten en zo ook in de buurt van Alverna te zijn.