Out of Sight (1966)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Lennie Weinrib
met Jonathan Daly, Karen Jensen en Robert Pine

Big Daddy heeft een hekel aan rock 'n' roll en met de aankondiging van een strandfeest liggen er zware dagen voor hem in het verschiet. Dan krijgt hij de kans om zijn droom waar te maken om een geheim agent te worden, doordat hij een belangrijk telefoontje weet te onderscheppen dat eigenlijk bestemd was voor zijn broer. Big Daddy ziet zijn kans schoon en smeedt een complot waarbij hij het aankomende strandfeest wil saboteren door middel van het plaatsen van een bom. Geheim agent Homer, geholpen door zijn vriendin Sandra, probeert de plannen van Big Daddy te dwarsbomen.