• 8.302.677 stemmen

Actie / Oorlog | 102 minuten

Genre: Actie / Oorlog

Geregisseerd door: Scott Martin

Met onder meer: Scott Martin, Clint Glenn Hummel en Tony Pauletto

IMDb beoordeling: 3,2 (974)

Plot Battle Force

In 1942 werd een elite-eenheid van Amerikanen en Canadezen opgericht. Deze First Special Service Force bestond uit bergbewoners, jagers en vrijbuiters. Ze werden getraind om rotsen te beklimmen, uit vliegtuigen te springen en nazi's te doden. In de zomer van 1943, vlak voor de invasie van Sicilië, werden de besten uitgekozen voor een speciale missie.

imageimage

Lt. Allen Wright

Sergeant Douglas E. Dickie

Private Fitzpatrick

Private Barnett (as Kye Davis)

Private Joe Ragusa

Private Walter Reeves

Reinhardt Von Klaus

avatar van madmax1

madmax1

Na een kwartiertje pief paf poef aan het strand van Sicilië, had ik genoeg ervan.

niet uitgekeken en opgeruimd.

madmax1 schreef:

niet uitgekeken en opgeruimd.

Ook ik vond het helemaal niets, heb wel wat verder gekeken ,maar amateuristich ten top .

Had eigenlijk weer eens wat goeds verwacht ,maar helaas.

Eigenlijk net zo slecht als inglorious basterds. (vind ik)!

zeker als je de sergeant van de groep in (sergeant special) de film tegenkomt ,dan denk je meer aan popeye the sailorman.

En dan bij het begin ""The worst is yet to come" ironischer kan het niet.

vanavond AJAX kampioen ,dus toch weer iets goeds !

avatar van 606

Slecht en heel saai.

Jammer had best wat kunnen worden.

1,5 ster

avatar van konynewortel

konynewortel

slecht verhaal

slecht geacteerd

kortom alles was slecht aan deze film .

de beroertste oorlogsfilm die ik ooit gezien heb.

avatar van Atheistus

Atheistus

Tangmere>xi< schreef:

Eigenlijk net zo slecht als inglorious basterds. (vind ik)!

Hahaha, eindelijk iemand die dat ook vindt. Bedankt voor deze tip, hoef ik hem tenminste niet te gaan zien.

avatar van Phalangis

Phalangis

Pff wat een slechte film. Nou snap ik waarom de Duitsers de oorlog verloren hebben.

Ze kunnen vanaf 2 meter afstand nog niet raak schieten. Heb de film uiteindelijk toch helemaal uitgezeten, maar vanaf minuut 1 was al aan het slechte acteerwerk te zien wat voor fillm het zou worden.

avatar van jgbteg

jgbteg

Slecht verhaal slecht gefilmd slecht geacteerd, geen b film maar een g film

avatar van turbojohny

turbojohny

Wat een inmense k u t film was dit zeg!!!

Zo nep als ik weet niet wat.

Acteerwerk is rond-uit schandalig, zelfs mijn zusje van 4 kan het nog beter!

Werkelijk, als je het lef heb deze film uit te kijken, heb je 1,5u tijd echt NUTTELOOS verspild.

Zelfs na 2 biertjes en een zak chips is het nog niet het bekijken waard.

Na 15minuten ergerde ik me groen en geel aan het OVERDUIDELIJK SLECHT acteren en heb ik de film weggeflikkerd.

avatar van Rothko

Rothko

Het was zeer dun allemaal maar de vergelijking met in glorious basterd gaat toch echt niet op!!

Rothko schreef:

Het was zeer dun allemaal maar de vergelijking met in glorious basterd gaat tochDat echt niet op!!

Dat is uw mening,en die wordt ook gerespecteerd,maar geef nu eens toe Bradd Pitt heeft wel betere films gemaakt,dat Quntin Tarrentino gedoe (met een achterliggende gedachte),boeit mij weer niet ! u misschien weer wel ,en dat is ook goed.

Misschien vind jij Suske en Wiske leuker als Kuifje,ik vind het allebei niks.

Ik vind een oorlogsfilm met zo,n verhaal alleen goed als het dramatisch word verwoord,niet als een pief paf poef film met de 1 op het strand met een airborne uniform ,en de ander met een rangers uniform (misschien zijn ze elkaar wel tegengekomen op het strand) nog niet te spreken over de andere soldaten ,laat staan sergeant special .

De film Pathfinders was ook zo,n klotefilm,zonder inhoud.

Maar goed bedankt voor de reactie.

Tangmere>xi<

Sergeant special is echt een voorbeeld van,hoe het niet moet gaan in een film,wat is die gozer een stuk verdriet.

Popeye (tuut tuut)

Ik weet bij god niet hoe de ware naam is van de acteur,maar ik geloof ook niet (lol)

Rowan Atkinson geloof ik! hahaha.

Grapjes ten top.

Kortom ,Wat een figuur.

avatar van weerwolf79

weerwolf79

Tangmere>xi< schreef:

Had eigenlijk weer eens wat goeds verwacht ,maar helaas.

Eigenlijk net zo slecht als inglorious basterds. (vind ik)!

En dan bij het begin ""The worst is yet to come" ironischer kan het niet.

vanavond AJAX kampioen ,dus toch weer iets goeds !

Verklaar je nader, waarom is deze net zo slecht al Inglorious Basterds?

Eigenlijk net zo slecht als inglorious basterds. (vind ik)!

Dat staat in (mijn) recensie en dat is wat ik er van vond

Vind het op zich wel leuk ,dat ik mij nader moet verklaren!

Nou vooruit daar komt ie:

Ten eerste hou ik niet van de verhaallijn (scalperen en bewerken met een honkbalknuppel)

buitengewoon lachwekkend.

Ten tweede ben ik geen fan van Bradd Pitt (Hitler) haha wat een lol

De film begon echter wel sterk,maar zwakte heel snel af.

Maar had ook pas later gezien dat er een comedy factor in zat.

Battleforce heeft dat niet , maar wat heb ik hierom gelachen, echt knullerig en hoop gestuntel.

Kortom allebei geen stemmen van mij.

PS Alstublieft......

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

avatar van DixieDC

DixieDC

slechtste oorlogsfilm die ik reeds gezien heb...vanaf de opening scene was reeds te zien dat dit een goedkope prent met goedkope acteurs is..onrealistisch..lachwekkend (ware het niet dat ik 8 euro voor de dvd betaald heb)

[quote]BlueJudaskiss schreef:

Ik begrijp nog steeds de vergelijking niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Of niet.[/quote

Toch wel!

avatar van roodisgroot

roodisgroot

DixieDC schreef:

I rest my case

De slechte oorlogsfilm ooit, tijfel twijfel kijk maar eens naar Red rose of Normandy, zelfde catogorie. Eigenlijk zou het verboden moeten zijn om dit soor sh*t uit te brengen.

@ dixie - Je hebt wel een mooie onderzetter erbij....

avatar van Pazmaster

Pazmaster

B film. Het acteerwerk is niet best maar ook niet zo slecht dat het storend wordt. De muziek is wel erg fout, en ook best storend. Toch vond ik het verhaal best wel okee. Echt lullig dat diegene die ze moesten redden nou net de verrader is Ik heb me er wel mee vermaakt ondanks de slechte acteurs en de foute muziek. 3 sterren

avatar van snap070

snap070

leek wel of ik naar een film van 30 jaargeleden zat te kijken maar snel uitgezet naar een half uur

avatar van Huggy Bear

Huggy Bear

Ik heb al heel wat oorlogsfilms gezien ,maar deze is echt de slechtste tot nog toe !

Slechter kan nauwelijks . . .

Had ook constant het idee dat de film zich afspeelde op een oppervlakte van 1 vierkante kilometer.

En die Duitser ,die denkt dat hij niet geraakt kan worden ,aangezien hij even met zijn pistol rechtstaand zonder enige dekking ,een paar kogeltjes afvuurt. Alhoewel de andere machine geweren gebruiken. Lachwekkend ,alhoewel ik zo een film al eerder triestig vind. Zonde van mijn tijd en het geld. Ook al zal het maken van deze film ,zonder twijfel ,niet veel gekost heeft . . .

avatar van Maverbel

Maverbel

Deze film is gemaakt tussen de soep en de patatten om het zo oneerbiedig te zeggen. Zelfs een slechtere B-film. Geen spanning, absoluut niet boeiend. Ik heb hem uitgekeken in de hoop dat er toch nog een onverwachte wijziging of actie kwam maar tevergeefs.

Waarschijnlijk gemaakt met weinig geld en met een regisseur die waarschijnlijk aan de drank zit.

Kortom, snel vergeten en weggooien dit "ding".

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.