Unnaipol Oruvan (2009)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Chakri Toleti
met Kamal Hassan, Mohanlal en Venkatesh

I. G. Raghavan Maraar (Mohanlal) is de politiecommissaris van Chennai (Madras), die met pensioen gaat. Wanneer men hem vraagt welke zaak hem het meest is bijgebleven kan hij maar aan één zaak denken. Een zaak die nergens meer wordt genoemd en waarvan slechts enkele mensen weet hebben. Op de dag van de desbetreffende zaak wordt de politiecommissaris gebeld door een anonieme man (Kamal Hassan), die zegt vijf bommen te hebben geplaatst op verschillende locaties in de stad Chennai.

avatar van narva77
narva77 (crew)
Indiase remake van de (eveneens Indiase) film A Wednesday, maar dan in het Tamil in plaats van in het Hindi.