Caught Plastered (1931)

geregisseerd door William A. Seiter
met Bert Wheeler, Robert Woolsey en Dorothy Lee

De rondtrekkende entertainers Tommy Tanner en Egbert G. Higginbothom zijn gestrand in een stadje in het middenwesten van de Verenigde Staten. Ze raken bevriend met ‘Moeder’ Talley, de aardige en oude eigenaresse van een bijna failliete drogisterij. Om te voorkomen, dat de gluiperige groothandelaar in geneesmiddelen, Harry Waters, de drogisterij van moeder Talley voor een belachelijk laag bedrag kan kopen, besluiten Tommy en Egbert haar te helpen om weer een goedlopende drogisterij te krijgen. Het duo introduceert een sodafontein, een nieuwighedenhoek, een boekwinkel en zelfs een radiostation in de drogisterij.