Born to Ride (1991)

Actie

geregisseerd door Graham Baker
met John Stamos, John Stockwell en Teri Polo

Grady (John Stamos) en Jack (John Stockwell) zijn met hun motorfietsen de schrik van de buurt. Enkele jaren later komt hun ervaring van pas als zij deel uit maken van een speciale motordivisie van het Amerikaanse leger met als opdracht het bevrijden van een door de nazi's gevangen genomen geleerde.

ikk
Best wel goed

Soms heel grappig.
Wel een 3 ***

avatar van xenne
erg ongeloofwaardig verhaaltje dat soms grappig is. Stamos kan zich niet losmaken van zijn sitcomrol, beetje overbodige film met andere woorden ... 2

Hoi beste mensen

Ik zag dat jullie de film "Born to ride" hadden bekeken
Ik ben op zoek naar de VHS band.
Zou hem graag bekijken.
Weten jullie hoe ik er aan kan komen of lenen?

bram eijkman
Ik heb de film kunnen bemachtigen en vind het een echte film voor motorliefhebbers.
Geeft een mooi tijdsbeeld met oude garage's, cafe's en oude auto's 4

avatar van JoeCabot
Erg lang geleden eens gezien. Vond er niet veel aan. Maar ach, toch 2*, ik herinner hem uiteindelijk nog

avatar van AGE-411
Actiefilm van de bovenste plank.

avatar van pedro1946
Hallo Filmfreaks,
Weten jullie soms waar ik de film Born To Ride kan kopen?
Heb hem destijds vergeten op te nemen en kan hem tot nu toe nergens op de kop tikken.
Bedankt bij voorbaat
Pedro 1946

Beste mensen
Helaas bezit ik deze film niet meer
Ik heb hem weggedaan aan een motorfilm verzamelaar
groet

peter ik zoek de film van born to ride wie kan mijn daar aan helpen
de orginal vhs of copie op dvd tegen een bij dragen van betaling
want ik ben echte harley davidson fan en zou graag in het bezit komen van deze flim

e mail peterbravenboer@hetnet.nl ik hoop graag van iemand wat te horen die deze flim hebt

mvg peter