Below the Beltway (2010)

geregisseerd door Dave Fraunces
met Tate Donovan, Sarah Clarke en Kip Pardue

Na een uitglijder is het gedaan met de reputatie van lobbyist Paul. Zijn carrière in Washington lijkt ten einde, maar Paul is vastbesloten om met behulp van manipulatieve politieke spelletjes zijn weg terug naar de top te vinden. Een seksschandaal rondom een senator is daarbij precies wat hij nodig heeft.

avatar van Shaky
Ontzettend saaie film die, en dit wordt toch echt een comedy genoemd, helemaal nergens grappig is. Het verhaaltje kabbelt voort en weet op geen moment echt te boeien. Dit was een lange en saaie zit.

avatar van Aapje81
Nietszeggende film die nergens echt lekker loopt. Het acteerwerk is redelijk maar het scenario is ondermaats en vooral de timing en het gebrek aan humor is nogal pijnlijk.

Erg matig.