• 8.482.573 stemmen

Drama / Muziek | 95 minuten

Genre: Drama / Muziek

Geregisseerd door: Peter Spirer

Met onder meer: Wood Harris, Jamie Hector en Ja Rule

IMDb beoordeling: 4,8 (876)

Plot Just Another Day

"Music.Money.Mayhem"

We volgen twee mannen die leven aan weerszijden van de muziekindustrie. Een succesvolle rapper, A-Maze, moet zien om te gaan met de valkuilen en nadelen van zijn succes. Hij zoekt nieuwe uitdagingen in de muziekindustrie om geld te verdienen. De ander, Young Eastie, is een jongeman die worstelt met de harde wereld waarin hij leeft en die hem dreigt te vernietigen.

image

Young Eastie

Zichzelf

DJ Mechanically Incline

avatar van Majoor Landzaat

Majoor Landzaat

Avon Barksdale en Marlo Stanfield in een film, dat moet wel goed zijn. Dit zijn echter ook de twee goede punten aan deze film. Sterke en zwakke scenes volgen elkaar op en enig verhaal is niet te ontdekken tot de laatste 10 minuten. De titel zegt dan ook veel, er word een algemeen beeld geschept van de rapindustrie en ghettocultuur, meer niet. Het hiphopgedeelte is in orde hoewel het niet verhult dat Wood Harris geen rapper is, doet hij het naar behoren, voor Hector geld het zelfde.

In het begin wennen nogal om deze twee ''Wire-giganten'' in volledig andere rollen te zien. Vooral als je Jamie Hector als Marlo Stanfield kent zal je begrijpen wat ik bedoel.

Al met al is de film best door te komen,er viel echter veel meer uit te halen vind ik.