We Who Are Young (1940)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Harold S. Bucquet
met Lana Turner, John Shelton en Gene Lockhart

Marjorie 'Margy' White Brooks en William 'Bill' Brooks vormen een pasgetrouwd echtpaar dat probeert om hun burgerlijke staat geheim te houden voor hun baas Carl B. Beamis. Het bedrijfsbeleid verbiedt namelijk huwelijken tussen collega's. Het stel heeft geldproblemen en Margy is zwanger. De echte ellende begint wanneer Beamis ontdekt dat ze getrouwd zijn en Margy ontslaat. Omdat Margy en Bill niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen, verliezen ze hun meubilair. Wanhopig op zoek naar inkomsten, raakt Bill betrokken bij woekeraars. Beamis komt daar achter en ook Bill wordt ontslagen.