Penrod's Double Trouble (1938)

geregisseerd door Lewis Seiler
met Billy Mauch, Robert J. Mauch en Dick Purcell

Penrod Schofield wordt vermist. Zijn ouders zijn ervan overtuigd dat hij is ontvoerd en loven een beloning van 5000 dollar uit voor informatie die leidt tot de terugkeer van hun zoon. Wanneer de circuspromotor Caligostro, die zich professor noemt, Penrod naar zijn ouders terugbrengt, vermoeden zij niet dat hij in werkelijkheid Danny is. Danny is een weggelopen wees die precies op Penrod lijkt. De echte Penrod wordt gevangen gehouden door de bende van Caligostro. Het is voor Penrod te hopen,dat Danny in gewetensnood komt en de buurjongens optrommelt om hem te vinden, voordat Caligostro de beloning incasseert en vervolgens ontsnapt.