Her Husband's Secretary (1937)

geregisseerd door Frank McDonald
met Jean Muir, Beverly Roberts en Warren Hull

Carol Blane vindt haar baas leuk, maar ze begint niet aan een liefdesaffaire met hem zoals zo vele andere secretaresses zouden doen. In plaats daarvan valt Carol voor de arme vakman Barton 'Bart' Kingdon en zegt ze haar baan op om met hem te gaan trouwen. Carol komt er al snel achter dat Bart de zoon is van Dan Kingdon en dus van rijke afkomst is. Wanneer Carol voor haar voormalige en mooie kamergenote Diane Ware een baan als secretaresse bij Bart kan regelen, moet ze trouw blijven aan haar overtuiging, dat Diane te vertrouwen is.