Knerten i Knipe (2011)

Alternatieve titels: Knerten in Trouble | Waar Is Knoester?

Noorwegen
Familie

geregisseerd door Arild Østin Ommundsen
met Adrian Grønnevik Smith, Pernille Sørensen en de stem van Åsleik Engmark

Junior, Knoester en Berkelientje zijn verhuisd. Een paar maanden na de verhuizing beginnen de papa en mama van Junior zich zorgen te maken, omdat Junior nog steeds geen nieuwe vriendjes heeft gemaakt. Maar Junior vermaakt zich uitstekend met Knoester; de kinderen in de straat zijn er alleen maar op uit om te pesten. Helaas komt er snel een einde aan de pret want plotseling is Knoester spoorloos verdwenen. Tijdens zijn zoektocht vindt Junior zijn takkenvriend niet. Wel treft hij bij de kerk een lieve baby aan. Alle aandacht is al snel op de baby gericht. Toch geeft Junior zijn zoektocht naar Knoester niet op.

avatar van Dogie_Hogan
En wij vroeger maar denken dat een knert een konijn was met een geweij.

Vanaf 26 september 2013 in de bioscoop (Twin Film)

Trailer (YouTube, niet ondertiteld)