Ultrasonic (2012)

Drama / Thriller

geregisseerd door Rohit Colin Rao
met Silas Gordon Brigham, Sam Repshas en Cate Buscher

Simon York is een muzikant die droomt om van zijn hobby zijn beroep te kunnen maken. Simon heeft een mooie vrouw en een baby is onderweg. Ruth, Simons vrouw, steunt Simons muzikale droom, maar hun recentelijke financiële problemen zorgen voor spanning tussen beiden. Simon begint dingen te 'horen', waarvan Ruth gelooft dat het te wijten is aan stress. Jonas, de jonge excentrieke broer van Ruth, lijkt de enige persoon die Simon serieus lijkt te nemen...