La Suerte en Tus Manos (2012)

Alternatieve titel: All In

Argentinië / Spanje
Komedie / Drama

geregisseerd door Daniel Burman
met Jorge Drexler, Valeria Bertuccelli en Luis Brandoni

Professioneel pokerspeler Uriel is sinds zijn scheiding zeer in trek bij de dames. Zijn aandacht wordt heen en weer geslingerd tussen het uitbreiden van zijn online gokbedrijf en zijn steentje proberen bij te dragen aan de opvoeding van zijn kinderen. Die tijdsverdeling komt onder spanning te staan wanneer hij zijn jeugdliefde Gloria ontmoet.