The Search for the Evil One (1967)

Alternatieve titel: He Lives

Thriller

geregisseerd door Joseph Kane
met Lee Patterson, Lisa Pera en Henry Brandon

Een team geheim agenten wordt naar Zuid-Amerika gestuurd. De overheid heeft namelijk ontdekt dat de Nazi's aan het einde van de oorlog hun leider Adolf Hitler hebben weten te redden, en dat hij nu undercover in Zuid-Amerika leeft.

avatar van 606
Ik dacht dat het niet mocht op deze manier een poster bewerken, is bij mij vaker afgekeurd met video hoes. En nu kan het ineens wel.

Als je deze verkleint krijg je origineel boven de 330, ongeveer 339.
Ik wilde deze ook toevoegen maar omdat het bij mij vaker mislukte omdat je niet uit zijn vorm mocht halen.

Klein stukje afknippen mag (mits de afbeelding het toelaat), anders zou je nooit videohoezen kunnen gebruiken.
Van sommige films is helaas niks anders te vinden.

kappeuter schreef:
Van sommige films is helaas niks anders te vinden.
Jammer, anders had ik het toegevoegd gehad Omdat het bij mij al zo vaak is afgekeurd wat betreft videohoes.

Ik had m nota bene precies zo toegevoegd als deze zonder dat ' dinges presents' stukje. Werd afgekeurd.

kos schreef:
Ja, dat had ik gelezen bij de afkeuring, en toen wilde ik die dus toevoegen met present dinges maar formaat bleef te groot 339.

avatar van jarno1975
Ik heb alleen een stukje van de onderkant afgeknipt waar geen tekst of afbeelding staat. Dat is toegestaan naar mijn weten.

avatar van Jawaddedadde
kos schreef:

Ja, zonder dat 'dinges presents', wat dus deel uitmaakt van de hoes. Logisch toch?