Isprinsessan (2007)

Zweden
Mystery

geregisseerd door Jonas Grimås
met Elisabeth Carlsson, Niklas Hjulström en Göran Ragnerstam

Erica Falck woont in Stockholm. Ze keert terug naar haar geboorteplaats Fjällbacka om te werken aan haar nieuwe boek en om het ouderlijk huis leeg te ruimen. In de koude winter komt Erica politieman Patrik Hedström tegen, die de moord op Erica’s jeugdvriendin onderzoekt. Alexandra Wijkner werd met doorgesneden polsen aangetroffen in haar eigen badkuip.

avatar van DjFrankie
Eerste deel denk ik van de reeks en niet de beste, we zien een jonge Patrik Hedström maar de acteerprestaties zijn allesbehalve goed. Ook het verhaal is het net niet.