ad

Alternatieve titel: IJsprinses

Oorsprong: Zweden

Geregisseerd door: Jonas Grimås

Met onder meer: Niklas Hjulström en Göran Ragnerstam

IMDb beoordeling: 5,2 (274)

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Oorspronkelijke titel: Camilla Läckberg 01 - Isprinsessan

Releasedatum: 2 november 2007

Over Isprinsessan

Erica Falck woont in Stockholm. Ze keert terug naar haar geboorteplaats Fjällbacka om te werken aan haar nieuwe boek en om het ouderlijk huis leeg te ruimen. In de koude winter komt Erica politieman Patrik Hedström tegen, die de moord op Erica’s jeugdvriendin onderzoekt. Alexandra Wijkner werd met doorgesneden polsen aangetroffen in haar eigen badkuip.

Patrik Hedström

Bertil Mellberg

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Eerste deel denk ik van de reeks en niet de beste, we zien een jonge Patrik Hedström maar de acteerprestaties zijn allesbehalve goed. Ook het verhaal is het net niet.