Newsboys' Home (1938)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Harold Young
met Jackie Cooper, Edmund Lowe en Wendy Barrie

Na de dood van zijn vader zwerft 'Rifle' Edwards rond zonder een dak boven zijn hoofd. In een grote stad weet hij onderdak te vinden bij het tehuis van Newsboys. Hij krijgt werk bij het dagblad 'The Globe' van Howard Price Dutton, die ook het Newsboys tehuis heeft opgezet. Dutton komt te overlijden en zijn dochter Gwen neemt de zaak over. Gwen blijkt eigenzinnig te werk te gaan en krijgt concurrentie van 'The Star', een dagblad aangekocht door de corrupte politicus Tom Davenport. Davenport probeert Perry, de vriend van Gwen, over te halen voor hem te gaan werken, maar die weigert. Davenport start een nietsontziende krantenoorlog en de verkoop van de Globe daalt drastisch. Perry neemt ontslag en ook het Newsboys tehuis dreigt ten onder te gaan.