Koi ni Itaru Yamai (2011)

Alternatieve titel: The End of Puberty

1 stem

Japan

geregisseerd door Kimura Shoko
met Miwako Wagatsuma, Yôichirô Saitô en Aimi Satsukawa

Het schoolmeisje Tsubara is op vreemde wijze geobsedeerd door haar aparte leraar biologie Madoka. Terwijl de rest van de klas door geroep en onoplettendheid inspeelt op het gebrek aan gezag van hun instructeur, hangt zij aan zijn lippen en vult haar notebook met schetsen en observaties, om zijn eigenaardigheden en bijzonderheden te registreren. Op een dag besluit ze eindelijk haar kans te wagen en ze bespringt Madoka in zijn kantoor, wat resulteert in dat de twee op onverklaarbare wijze hun 'seksuele organen' uitwisselen. Zij trekken naar het platteland om zich te verbergen.