Forged Passport (1939)

Misdaad / Drama

geregisseerd door John H. Auer
met Paul Kelly, June Lang en Lyle Talbot

Dan Frazer is grenswachter tussen Californië en Mexico. Hij heeft een opvliegend karakter en snel zijn vuisten klaar waardoor hij steeds in de problemen komt. Beide factoren kunnen indirect zelfs geleid hebben tot de dood van een collega. Dan neemt ontslag om te achterhalen wie in werkelijkheid voor die dood verantwoordelijk is geweest. Hij is van mening dat het een bende smokkelaars was. Deze bende is betrokken bij de smokkel van illegale vreemdelingen van Mexico naar de Verenigde Staten. Om in deze bende te kunnen infiltreren gaat Dan incognito als smokkelaar.