Truth Be Told (2011)

geregisseerd door Jonathan Frakes
met Candace Cameron Bure, David James Elliott en Ronny Cox

Volgens Colorado's beste relatietherapeut Annie Morgan(Candace Cameron Bure) is eerlijkheid de sleutel tot succes in een langetermijnrelatie. Gek genoeg is ze zelf nooit getrouwd geweest en volgt ze haar eigen advies niet altijd op. Door een misverstand ontvangt Annie een uitnodiging voor haar en haar man van mediamagnaat Terrance Bishop om haar droombaan te bespreken: een eigen radioprogramma presenteren. Vanwege haar angst dat haar vrijgezellenstatus haar kansen zal verkleinen, doet ze samen met Mark Crane (David James Elliott) - een oude studievriend die weduwnaar is en twee tieners heeft - alsof ze getrouwd is.