Song of Idaho (1948)

Western / Muziek

geregisseerd door Ray Nazarro
met Paul Trietsch, Ken Trietsch en Gil Taylor

Ken, Gil, Hezzie en Gabe zijn leden van de Country & Western band 'The Hoosier Hotshots'. Wanneer J. Chester Nottingham niet langer King Russells radioprogramma wil sponsoren, proberen The Hoosier Hotshots hem op andere gedachten te brengen. Zij slagen daar echter niet in en Nottinghams zoon Junior dwingt hen om hem mee te nemen naar de ranch van Russell. Eenmaal daar aangekomen begint Junior ‘practical jokes’ uit te halen. Junior komt er echter achter dat iedereen een hekel aan hem heeft en wanneer hij te horen krijgt dat zijn vader in aantocht is, is hij van plan zich anders te gedragen.