Arisan! 2 (2011)

Indonesië
Komedie / Drama

geregisseerd door Nia Di Nata
met Cut Mini Theo, Tora Sudiro en Surya Saputra

Vervolg op de Indonesische komedie 'Arisan!' Het eerste deel toonde de eerste homoseksuele kus in Indonesische cinema. Deze Indonesische 'Sex and the City' is een speels vervolg en speelt zich af tegen het decor van het bruisende Jakarta en de zonnige Indonesische vakantie-eilanden. In de acht jaar die verstreken zijn, hebben de levens van de hoofdpersonages Sakti, Meimei, en Andien, ieder andere wendingen genomen. De man van Andien is inmiddels overleden, Meimei is gescheiden en Lits doet überhaupt niet aan trouwen. Daarbij is Meimei verhuist naar de zonnige Gili Islands. Ze probeert hier een geheim te verbergen, maar als het aan het licht komt, zijn haar vrienden er om haar te steunen.