Bond of Silence (2010)

geregisseerd door Peter Werner
met Charlie McDermott, Kim Raver en Greg Grunberg

Dit is het op waargebeurde feiten gebaseerde verhaal van Katy. Katy en haar man Bob zijn een gelukkig getrouwd stel. Aan de overkant van de straat geeft een jongen een groot feest voor een tweehonderdtal jongeren. Drank en drugs worden er niet gespaard. Na te veel nachtlawaai besluit Bob eens een kijkje te gaan nemen in het huis, hij keert echter niet terug. Bob wordt dood teruggevonden in de slaapkamer. Was het een ongeluk of verzwijgen enkele jongeren de waarheid?

avatar van nadrin
Een b film met een haastig afgehaspeld einde

Toch wel een goede film, naar een waar gebeurd verhaal.
De vertolkingen zijn redelijk, met toch een bekend iemand, Greg Grunberg bekend uit 'Heroes'.
Dit zijn filmen die ik altijd met veel belangstelling bekijk omdat waar gebeurde verhalen me altijd wel boeien, op voorwaarde natuurlijk dat de film goed is gemaakt, en dat was deze toch wel.