ad

Drama | 98 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Peter Werner

Met onder meer: Kim Raver, Greg Grunberg en Charlie McDermott

IMDb beoordeling: 6,1 (942)

Releasedatum: 23 augustus 2010

Over Bond of Silence

"One of them killed her husband ... none of them will talk."

Dit is het op waargebeurde feiten gebaseerde verhaal van Katy. Katy en haar man Bob zijn een gelukkig getrouwd stel. Aan de overkant van de straat geeft een jongen een groot feest voor een tweehonderdtal jongeren. Drank en drugs worden er niet gespaard. Na te veel nachtlawaai besluit Bob eens een kijkje te gaan nemen in het huis, hij keert echter niet terug. Bob wordt dood teruggevonden in de slaapkamer. Was het een ongeluk of verzwijgen enkele jongeren de waarheid?

image

avatar van nadrin

nadrin

Een b film met een haastig afgehaspeld einde

Tarkus

Toch wel een goede film, naar een waar gebeurd verhaal.

De vertolkingen zijn redelijk, met toch een bekend iemand, Greg Grunberg bekend uit 'Heroes'.

Dit zijn filmen die ik altijd met veel belangstelling bekijk omdat waar gebeurde verhalen me altijd wel boeien, op voorwaarde natuurlijk dat de film goed is gemaakt, en dat was deze toch wel.