Rise and Shine (1941)

1 stem

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Allan Dwan
met Jack Oakie, George Murphy en Linda Darnell

Boley Bolenciecwcz is de beste collegefootball-speler, maar hij heeft twee problemen: hij slaapt erg graag en hij is niet erg snugger. Zijn examens staan er aan te komen en om in het football-team te mogen blijven spelen, heeft hij goede cijfers nodig. Het hoofd van zijn college komt met de oplossing: Boley trekt in bij professor Murray, en diens dochter Louise zal Boley bijspijkeren in de lesstof. Het concurrerende hoofd van het footballteam uit de buurt stuurt Jimmy McGonnigle er op uit om te zorgen dat Boley niet slaagt voor zijn examens.