Jeg, en Kvinda II (1968)

Alternatieve titels: 2 - I, a Woman, Part II | Jeg, en Kvinde 2 | Ik een Vrouw II | I, a Woman 2 | I, a Woman, Part II | Jag, en Kvinna II - Äktenskapet

Denemarken / Zweden
Drama / Erotiek

geregisseerd door Mac Ahlberg
met Gio Petré, Lars Lunøe en Hjördis Petterson

Het losbollige meisje Siv is enigszins tot rust gekomen na haar huwelijk. Alhoewel. Ze is inmiddels getrouwd met de Duitse miljonair Henrik Holm. Maar hij houdt er een bijzondere obsessie op na. Zo is hij druk bezig met zijn hobby's: bondage en SM. Hij wil Siv onderwerpen, maar zij is niet een vrouw die zich makkelijk laat temmen. Helemaal niet wanneer ze een nog schokkender geheim omtrent haar man ontdekt.