Sonja Barend, Vragen zonder Antwoord (2011)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Coen Verbraak
met Sonja Barend

Dertig jaar lang was ze de onbetwiste Koningin van de Nederlandse talkshow: Sonja Barend. Haar enerverende loopbaan leverde honderden uren spraakmakende televisie op. Met documentairemaker Coen Verbraak kijkt Sonja nog één keer om: voor het eerst vertelt ze openhartig over haar drijfveren en de geschiedenis van haar familie. En over haar vader, die ze nooit gekend heeft – ze was pas twee jaar toen hij werd opgepakt door de Duitsers - maar die wel haar hele verdere leven bepaalde. ‘In feite heeft bijna alles wat ik op televisie gedaan heb, in het teken gestaan van wat hem is overkomen.’