Blood Money (2012)

Australië
Actie / Thriller

geregisseerd door Gregory McQualter
met Zheng Liu, Pitbull en Chia Hui Liu

Zheng Zhou is de meest gevreesde krijger van de Shaolin-dynastie in China. Zijn gevechten en wapenvaardigheden zijn legendarisch, maar wanneer zijn ouders worden vermoord en zijn zus ontvoerd wordt wendt hij zich tot de wereld van drugs en criminaliteit. Met de hulp van het beruchte Dragon Triad syndicaat van Hongkong beraamt Colombia's grootste drugskartel een drugstransport van twee ton heroïne via de haven van Miami naar Australië en China. Wanneer de samenwerking op de tocht komt te staan, wordt Zhou ingeschakeld om orde op zaken te stellen.

ipman-99
"Dead men don't talk ... This is my fucking businessplan" ... '' !!!

Fantastische Actiefilm !!! Geweldige gevechten , geweldige over the top vuurgevechten !!! Chia Hui Liu ("The 36th Chamber Of Shaolin") is hier geweldig als de shaolin monk ! Zheng Liu haalt ook volledig over the top zijn trukendoos boven !!! Fenomenale harde over the top zalige Actiefilm ! Veel stoerdoenerij en coole zaken in combinatie met heel wat actie !!!

avatar van Phantasm
Leuke aktiefilm waar genoeg in gebeurt, prima gevechten.