Umbrage (2009)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Drew Cullingham
met Doug Bradley, Rita Ramnani en Jonnie Hurn

In het oude Wilde Westen wordt de moord op een oudere cowboy gedwarsboomd door een vampier waarbij de moordenaar voor dood achtergelaten wordt in de woestijn. Honder jaar later wordt een eeuwenoude spiegel opgegraven uit de woestijn vanuit een Amerikaanse kluis en illegaal naar Europa getransporteerd. Jacob, een gewetenloze antiquair die verhuisd is naar een afgelegen boerderij, wil de peperdure spiegel verkopen aan de hoogste bieder...

erik1677
Totaal niet bijzonder en een verhaal van niks.
Helaas dit is niks, helemaal niet spannend!
Pure bagger