God's Country (2012)

Komedie / Drama

geregisseerd door Chris Armstrong
met Jenn Gotzon, Gib Gerard en Michael Toland

Meghan Doherty is een jonge, talentvolle leidinggevende die haar moeder en goede vrienden verwaarloost. Zij concentreert zich slechts op één doel; geld verdienen. Nadat ze een mega-deal heeft gesloten, wordt Meghan door haar baas Randolph Whitaker gevraagd om de deal van haar leven af te sluiten. Ze neemt haar talent mee naar de Mojave woestijn, in de hoop dat een Christelijke landeigenaar zijn land afstaat, voordat het land geveild wordt. Met een potentiële deal van 100 miljoen dollar in het vooruitzicht, is er niets dat in haar weg zal staan om te krijgen wat zij nodig heeft om haar verdere carrière te bespoedigen. Zelfs God niet? In een periode van 6 dagen ondergaat Meghan een spirituele transformatie, en doet ze een beroep op haar favoriete belegger om haar te helpen het land te redden.