Juvenile Court (1938)

Misdaad / Drama

geregisseerd door D. Ross Lederman
met Paul Kelly, Rita Hayworth en Frankie Darro

Pro deo advocaat Gary Franklin raakt hevig gefrustreerd als hij er niet in slaagt om Dutch Adams van de doodstraf vrij te pleiten. Franklin gooide het in zijn verweer vergeefs op de armoedige omstandigheden in de sloppenwijk waar Adams opgroeide. Franklin roept de hulp in van Marcia Adams, de zus van Dutch, om in hoger beroep te pleiten voor financiële middelen om de toestand in sloppenwijken te verbeteren. De gouverneur zegt geld toe en er wordt een jeugdclub opgericht. Alles gaat goed, tot 'Stubby' Adams een fondsenwerver van het project van de opbrengst berooft.