Goodbye Broadway (1938)

geregisseerd door Ray McCarey
met Alice Brady, Charles Winninger en Tom Brown

Pat en Molly Malloy waren ooit beroemde entertainers en traden op Broadway op. Ze arriveren samen met een dansgezelschap, zangers, een getrainde hond en een goed opgeleide zeehond, in de kleine stad Hamilton, Connecticut. Harry Clark, de griffier van het verwaarloosde ‘Swanzey Hotel’, is nogal grof tegen Pat en vervolgens wil Pat dit hotel voor $ 4.000 kopen. Dit bedrag hadden Molly en Pat eigenlijk gespaard om er in de toekomst een boerderij van te kopen om er te rentenieren. Pat kan Harry na de koop ontslaan. De plaatselijke gierigaard J.A. Higgins wil het hotel echter ook in zijn bezit krijgen