The Crime Nobody Saw (1937)

Drama / Mystery

geregisseerd door Charles Barton
met Lew Ayres, Ruth Coleman en Eugene Pallette

Horace Dryden, Nick Milburn en ‘Babe’ Lawton zijn toneelspelauteurs. In een appartement werken ze aan een plot voor een nieuw toneelspel. Ze zijn nog steeds op pagina één als er een dronken man in hun kamer binnen wandelt en vervolgens in elkaar zakt. Het trio is op zoek naar zijn identiteitspapieren, maar ze vinden alleen $15.000 in zijn zakken. In de veronderstelling dat de man misschien een afperser is, besluit het trio over hem een scenario te schrijven. Ze raken echter meer bij de man betrokken, wanneer hij later wordt gevonden en vermoord blijkt te zijn.