Crash Donovan (1936)

geregisseerd door William Nigh
met Jack Holt, John 'Dusty' King en Nan Grey

Johnny Allen, 'Alabam' Thomas en Doris Tennyson, die verliefd is op Johnny, bezoeken een kermis om te kijken naar 'Crash' Donovan, die stunts uithaalt met zijn motor. Johnny en Alabam zijn lid van de verkeerspolitie. Na het optreden wordt Crash, die Johnny’s broer kent uit de oorlog, geïntroduceerd door Alabam. Doris vraagt aan Crash of hij wil toetreden tot de verkeerspolitie, waar haar vader, kapitein Tennyson, de leiding heeft. Ze gelooft dat zijn waaghalzerij daar van nut kan zijn. Diezelfde avond echter raakt Crash betrokken bij een misdaad.