ad
  • 8.078.922 stemmen

Andy Schleck's Tour (2011)

Documentaire | 60 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Denemarken

Geregisseerd door: Niels Christian Jung

Over Andy Schleck's Tour

De makers van de documentaire kregen de exclusieve toelating om Andy Schleck en zijn team Leopard Trek van heel nabij te volgen tijdens hun voorbereidingen van de Tour 2011. We zien Andy aan het werk op trainingen, maar leren hem ook kennen tijdens persoonlijke ontmoetingen en gesprekken. Lukt het hem deze keer om de gele trui mee te nemen naar Luxemburg? Is het nieuwe team er klaar voor? Want een team is meer dan een verzameling van renners en begeleiders. Om de Ronde van Frankrijk te winnen heb je een perfect geoliede machine nodig. En dat geldt zowel voor de ploeg als voor de fietsen en de renners.