Ein Drilling Kommt Selten Allein (2012)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Dietmar Klein
met Thekla Carola Wied, Günther Maria Halmer en Julia Brendler

Linda Rosenau is hoofdredactrice van een gerenommeerd vrouwenmagazine en heeft omwille van haar drukke beroep weinig of geen tijd voor haar dochter Leonie en haar drie kleinkinderen. Wanneer de gestresste Leonie in het ziekenhuis belandt, rest Linda geen andere keuze dan zich te bekommeren om de drie baby's van Leonie. Die baby's blijken het resultaat van een one-night-stand. De vader van de kinderen is er ondertussen vandoor gegaan, maar Linda geeft niet op. De grootvader van de kinderen is weduwnaar en leraar Latijn Jakob Buchmann. Jakob en Linda besluiten samen, als opa en oma, de kinderen op te voeden.