Wives and Lovers (1963)

1 stem

geregisseerd door John Rich
met Janet Leigh, Van Johnson en Shelley Winters

De weinig succesvolle schrijver Bill Austin woont samen met zijn vrouw Bertie in New York. Bertie zorgt met haar werk voor de nodige financiële middelen. Hun leven neemt een drastische wending wanneer Bills eerste roman een bestseller wordt. Bill haalt Bertie over om te stoppen met haar werk en ze verhuizen naar een buitenwijk. Bill maakt lange dagen om zijn roman om te zetten naar een stuk dat in theaters opgevoerd moet gaan worden en spendeert meer en meer tijd met zijn aantrekkelijke agente Lucinda Ford. Bertie wordt achterdochtig en begint zelf een relatie met de acteur Gar Aldrich.