The Rich Are Always with Us (1932)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Alfred E. Green
met Ruth Chatterton, George Brent en Bette Davis

Het huwelijk van Caroline Van Dyke en Greg Grannard valt na tien jaar uit elkaar. De jonge vrouw Allison Adair wordt Gregs tweede vrouw. De schrijver Julian Tierney, Caroline's vriend, houdt al lang van haar en ziet nu zijn kans, maar ze wijst hem af en gaat naar Parijs om de echtscheiding in te dienen. Julian volgt haar, maar wanneer ze verneemt van Gregs financiële problemen, keert Caroline terug om hem te helpen. Greg vertelt Caroline dat Allison zwanger is. Caroline beseft dat ze van Julian houdt en ze is nu van plan om met hem naar China reizen om met hem te trouwen. Dan krijgen Allison en Greg een ernstig auto-ongeluk, waarbij Allison sterft en Greg gewond raakt. Caroline vertelt Julian dat ze bij Greg blijft totdat hij genezen is.