Seiteki Hanzai (1983)

Japan
Thriller

geregisseerd door Yôichi Sai
met Yuki Kazamatsuri, Sabu Kawahara en Rushia Santô

Een bestuurslid van een grote industriële corporatie komt er achter dat er in zijn firma sprake is van ernstig financieel wanbestuur en wordt tegelijkertijd bestookt met problemen van buitenaf. Zijn leven verandert in een hel en zijn baan en toekomst staan op het spel. Wanneer hij een weg uit de ellende probeert te zoeken, raakt hij samen met twee andere medewerkers - een man en een vrouw - in een driehoeksverhouding verwikkeld. Terwijl zijn normale leven van kwaad naar erger gaat, raakt het drietal steeds meer aan elkaar gehecht en leert hij zichzelf en zijn seksuele geaardheid steeds beter kennen.