Darum (2008)

1 stem

Oostenrijk

geregisseerd door Harald Sicheritz
met Wolf Bachofner, Wolfram Berger en Eva Billisich

Stel je voor dat je een moord begaat en dat niemand gelooft dat jij het gedaan hebt. Beeld je een nette, vriendelijke jongeman voor uit je kennissenkring. Hij is sympathiek, charmant en op professioneel vlak heel succesvol. Kortom hij is een zeer aangename leeftijdsgenoot. Jan Haigerer is zo een man. Hij is halverwege de 30, werkt als een gerechtelijk verslaggever voor één van de meest gerespecteerde kranten van het land en hij is bij iedereen zeer geliefd. En stel je dan voor dat deze nette jongeman gewoonweg iemand heeft vermoord. Vermoedelijk heeft hij iemand in een bar neergeschoten. Zo maar iemand. Maar waarom?