*Corpus Callosum (2002)

Canada
Experimenteel

geregisseerd door Michael Snow
met Jacqueline Anderson, Berj Bannayan en Greg Hermanovic

Experimentele film, onderverdeeld in vijf verhalen. In het eerste verhaal volgen we het wel en wee op een afdeling in een bedrijf. In het tweede verhaal maken we kennis met een familie die wel erg gefascineerd naar hun televisie zit te kijken. In het derde verhaal is er een camera verborgen in een klaslokaal en kijkt men als vlieg op de muur mee naar de leerlingen. In het vierde verhaal worden de consequenties bekeken wanneer er twee mensen tegelijkertijd door een deur willen geraken en in het vijfde verhaal is een koppel te volgen tijdens hun cinemabezoek voor een animatiefilm.