Stolen Heaven (1931)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door George Abbott
met Nancy Carroll, Phillips Holmes en Louis Calhern

Mary ontmoet Joe Bartlett 's avonds op straat. Ze neemt hem mee naar haar kamer. Joe vertelt dat hij bij een diefstal 20.000 dollar heeft buitgemaakt. Mary en Joe spreken af dat ze dit geld gaan verbrassen en daarna zelfmoord zullen plegen. Ze vertrekken samen naar een exotische locatie in Palm Beach en verblijven in een heel duur en exclusief hotel. Maar na ongeveer een week begint het geld al op te raken.

avatar van Jean Rene
Zeer amusante film. Phillips Holmes en Nancy Carroll spelen allebei volslagen over de top maar dat past goed bij het dramatische verhaal : Ze zijn allebei het leven zat maar ze hebben nu geld en willen nog één keer van het leven genieten, voordat het doek valt.

Nancy Carroll en Phillips Holmes hebben samen nog in twee andere fascinerende films gespeeld : "The Devil's Holiday" en "Broken Lullaby".