Goodnight Nobody (2010)

Zwitserland / Burkina Faso / China / Oekraïne / Verenigde Staten
Documentaire

geregisseerd door Jacqueline Zünd
met Mila Dean, Jeremie Kafando en Fedir Nesterchuck

Vier mensen, vier continenten, één gemeenschappelijk verdriet. Wij volgen de vier protagonisten die over de gehele wereld wonen, tijdens een lange nacht van hun slapeloosheid. Er zijn de Chinese Lin Yao, die onder immense druk staat om aan haar slapeloze nacht te beginnen, Jeremie uit Burkina Faso die de nachtelijke sterrenhemel observeert als een openluchttheater. De Wit-Russische Fedir die zich met wodka behelpt en Mila, die met haar auto op ontdekkingstour gaat en een creatieve oplossing voor haar probleem ontdekt heeft.