La Jubilada (2012)

1 stem

Chili

geregisseerd door Jairo Boisier
met Paola Lattus, Catalina Saavedra en José Soza

Fabiola heeft op haar dertigste haar carrière als pornoactrice in Santiago de Chile de rug toegekeerd en is teruggekomen naar haar ouderlijk huis, waar haar vader met haar oudere zus Gina woont. Fabiola wordt aanvankelijk niet met open armen ontvangen; Gina zit niet te wachten op iemand die zich met haar strak georganiseerde huishouden bemoeit. Het wordt Fabiola ook al snel duidelijk dat het niet eenvoudig is haar professionele verleden achter zich te laten. Moises, die haar een baan aanbiedt, blijkt op meer uit, en ook anderen lijken haar alleen te zien als het lustobject dat ze was. Terwijl Fabiola de omstandigheden en relaties thuis tracht te verbeteren, ontwikkelt zich een onwaarschijnlijke, maar oprechte verhouding met de zestienjarige zoon van Moises.