Come On, Leathernecks! (1938)

Avontuur / Drama

geregisseerd door James Cruze
met Richard Cromwell, Marsha Hunt en Edward Brophy

Jimmy Butler is de ster van het U.S. Naval Academy footballteam en heeft niet de intentie om in zijn vaders voetsporen te treden en bij de marine te blijven. Bovendien heeft hij al een contract getekend om professioneel football te gaan spelen. Luitenant Henry Dolan is een naaste medewerker van kolonel Butler en hij laat Jimmy overkomen naar de marinebasis in San Diego om zijn vader persoonlijk van zijn toekomstplannen op de hoogte te stellen. Kolonel Butler is echter niet aanwezig en is naar een Filipijns eiland gestuurd om een bende wapensmokkelaars op te rollen. Jimmy zal moeten kiezen of hij zijn vader zal helpen of zijn persoonlijke voorkeur zal laten voorgaan.