Slacker 2011 (2011)

1 stem

geregisseerd door Bob Ray, Spencer Parsons, Rusty Kelley, Berndt Mader, Amy Grappell, Karen Skloss, Duane Graves, Justin Meeks, Paul Gordon, Johnny Stranger, David Zellner, Nathan Zellner, Jay Duplass, John E. Bryant, Sam Wainwright Douglas, Ben Steinbauer, Elisabeth Sikes, Michael Dolan, Geoff Marslett, Bradley Beesley, Bob Byington, Clay Liford, Carlyn Hudson, Miguel Alvarez, Scott R. Meyers, PJ Raval en Chris Eska
met Bob Ray, Chris Doubek en Maggie Lea

Een naar bier ruikende man stapt, gewapend met een wereldbol en een tas vol bier van het merk Lone Star, in een fietstaxi en begint aan een wilde monoloog, gericht aan iedereen en niemand. Het gaat over van alles en nog wat, en op eenzelfde manier komen er nog heel wat meer 'slackers' aan bod in het verhaal. Geïnspireerd op de film Slacker uit 1991 van Richard Linklater.

Meneer Bungel